27.05.2007

En Musikalsk Ål! Mig? Næ nej....

Ind ad det ene øre og ud ad det andet-det er kort fortalt mit forhold til musik - intet hænger rigtig fast, dog lytter jeg gerne og har da også mine favoritter. Meeen min interesse i Last.fm og Blogmusik er begrænset. Den manglende interesse har dog ikke hindret mig i at kaste mig over ugens opgaver. I forhold til LibraryThing synes Last.fm mig noget indviklet og uoverskueligt. De første ting jeg søgte på kunne ikke afspilles - blot 30 sek. eller findes. Planløst og falsk nynnende klikkede jeg lidt her og lidt der - lidt op lidt ned og så tilbage igen. Søgte lidt på Mozart og havde så Vivaldi på min playliste??? Jeg forstår det ikke, men jeg har da fået Last.fm føjet til min blog og det ser ganske sejt ud. Blogmusik er også blogget til bloggen. Den virker primitiv, men kan bruges til at høre en ørehænger til vejs ende.

Sidst men ikke mindst: Jeg lærer meget i dette kursusforløb.

2 kommentarer:

Inger Gyldenkærne sagde ...

Tager helt You're beautiful til mig! Dejligt for en næsten 50-årig. Du fører for vildt, jeg er lige nået til uge 3, cirka...

Sonja Karlsen sagde ...

Åh ja, men jeg følger ikke helt så godt med p.t. og snart skal jeg på ferie såå...