21.05.2007

Min (manglende)fornemmelse for html.

Uden frygt og bæven gik jeg igang med Library Thing og hu hej hvor det gik. Ingen problemer med det. Men at få ført min LibraryThing over i min blog gav mig mine første grå hår!!!! Det var umuligt, der kom blot nogle tal,tegn, bogstaver og et enkelt forståeligt ord indimellem(Det skal lige siges at jeg gjorde forsøget hjemmefra). Så kom jeg på Lydavisen her til morgen og Vibeke førte mig sikkert igennem og der var ingen problemer. ??????? Hvad har jeg dog gjort galt..?

2 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Denne fornemmelse af total forvirring har jeg haft ved installation af mp3 afspilleren. Med hjælp fra Iver er jeg dog kommet igang.

Pia Peuron-Berg sagde ...

Jeg oplevede samme problem med musikken - der sker de mærkeligste ting i dette forløb