27.04.2007

Nu er jeg her sammen med MSN og Google Talk og George Carl!

At befinde sig i Windows Live Messenger er ensomt. Hvem skal man msn-ne!! med? Men er der nogen derude så er det til sonjak@kff.kk.dk.
På min vej til Google Talk løb jeg ind i min gode gamle ven George Carl. Denne kejtede, høflige mandsling har alle dage fået mig til at smelte: Tryk på dette indlægs overskrift og få Spencer Tracy med i købet. Jeg ville godt have haft linket til at ligge i denne tekst, men det har jeg ikke lige haft tid til at finde ud af. Det havde jo set mere tjekket ud.
Mon der findes et George Carl selskab?

3 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Messenger er forhåbentlig ikke ensomt meget længere. Der skulle jo gerne dukke en masse Messenger adresser op i personaledatabasen, så opgiv ikke håbet, der er liv derude

Susy sagde ...

Kære Sonja.
Nu har jeg tilføjet dig som kontaktperson i min messenger - Hanne, Vibeke og Jakob er også på - så mon ikke vi kan finde på noget? Vil du først prøve min kff-adresse: susyta@kff.kk.dk, og hvis du ikke får noget ud af det, så min hotmail-adresse, som jeg kom til at bruge ved en fejltagelse: susytastesen@hotmail.com
Det virkede for Vibeke uden at hun kendte min hotmail, så jeg må indrømme, at jeg finder det hele en anelse overnaturligt........

Inger Gyldenkærne sagde ...

Kære Sonja, jeg tilføjer dig til min messenger konto