12.08.2007

Podcast

Nej, jeg er ikke blevet genopvakt, men som jeg skrev i mit forrige indlæg kunne jeg se muligheder i at podcaste divs. radioudsendelser. Og det er lykkedes. Ikke at det gik let og gnidningsløst, men nu kan jeg høre en gammel udsendelse af "Læst og påskrevet" fra P1 på min mp3-afspiller.

Det var ikke rigtig gået op for mig, at den udsendelse ikke "er" mere! Jeg troede den måske blev sendt lørdag morgen mellem 6 og 7 og genudsendt søndag nat mellem 3 og 4. Men nej, den stoppede ved årsskiftet. Nu er det ikke DR's programflade der er til diskussion her, men DR's podcast-muligheder og de er gode. Og har man ikke allerede hørt en filmanmeldelse 3 gange en morgenstund på P1 findes muligheden for at Podcaste P2's Filmland gudskelov.

Forbrugeroplysning.
I mine filmklip her på bloggen viser jeg en lille scene fra "Festlige feriedage" af og med Jacques Tati. Nu kan filmen ses i Vester Vov Vov.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Herligt at se at du leger videre med det der interessere dig :-)